Wednesday, December 3, 2014

Pasangan Kedua Satu Sekolah

Assalamualaikum..

selamat pengantin baru untuk kawan sekolah aku. dua-dua kawan sekolah aku, yang lelaki sama kelas dengan aku yang perempuan kelas sebelah. dan ni pasangan kedua yang kawin sama-sama kawan sekolah. yang pasangan pertama dah selamat ada baby dah. hehe.

tahniah korang, tak sangka dorang berpasangan rupanya. he. sebab time zaman sekolah takde pulak bercinta kan. ke diam-diam aku tak tahulah. haha. tapi memang member aku yang lain bercinta bila dah habis sekolah menengah. time sekolah kapel dengan orang lain. he


semoga bahagia. dan semoga perkahwinan yang dibina diberkati oleh Allah. tak sangka kawen da korang ye.. mujur aku dapat pergi belah perempuan sebab belah lelaki aku ada kerja pulak.. huhu..
sebab aku kalau boleh memang taknak terlepas wedding kawan sekolah, yela dah kawan time kite budak-budak sampai dah besar, haruslah hari special aku taknak terlepas. 

tapi ada jugak sorang dua yang aku terlepas sebab memang ada hal time tu.. tapi akan tetap aku cuma untuk datang makan nasi minyak dorang.


first time aku pakai dress dengan snikers kalau jubah tu aku dah biasa buat. rasa cool pulak. nak jalan pun senang.he.. tapi jalan kena kaver la kan..  





4 comments:

Hafiz Hafizol said...

ce try dress dengan high heels pulak.. mesti lagi meletop gitu.. kebom kebom bomm...

Hafiz Hafizol said...

ce try dress dengan high heels pulak.. mesti lagi meletop gitu.. kebom kebom bomm...

iAmCekbolat said...

itulah jodoh tak kemane ye dak . selalu jumpa snikers dgn jubah . ni dengan dress ttp tip top . keep it up :D

Sarah Mnasir said...

fuh lama gila xblogging, mai singgah skodeng sat :P