Friday, April 18, 2014

Masa Mencemburui Cinta

Assalamualaikum..

entry semalam aku ada cakap nak cerita macam-macamkan.. so kita mulakan cerita pasal en buah ati datang rumah..hehe.. berjumpa setelah hampir dua bulan tak jumpa.. last jumpa masa kenduri kahwin classmate aku, tu pun jumpa camtu-camtu je..

kali ni en buah ati datang rumah pun tak dirancang, sebab dia ada urusan dekat UPSI.. aku pun tak prepare masak apa-apa sebab paginya aku pun keluar pergi beli barang.. balik pun sampai tengah hari, so aku masak apa yang ada je la.. ecely kalau EBH datang aku selalu akan masak spesial sikit la.. sebab bukan selalu nak dapat die datang rumah, tapi kali ni tak berkesempatan so macam terkilan sikitlah.. lauk simple je, ikan sambal.. tapi tengok dia makan bertambah rasa lega sikit, tapi masih tak berpuas hati..


seperti biasa kalau dah datang rumah, perkara yang sukar untuk dilakukan adalah balik.. tak puas kot lepak sekejap je, nak bercerita panjang pun tak terhabis.. masa setengah jam tu rasa macam baru 10 minit berlalu, serius ni aku tak tipu.. tengok jam pukul 4, sembang-sembang dah 4.30 cepat gila kot masa! pastu kononnya nak balik dah 4.30, tup tup pukul 5 lebih baru dia balik.. haa.. nampak tak bertapa sayangnya EBH kat aku? haha..

bercinta takpe jejauh.. dah kawen tak kosser aku nak jejauh woii!

2 comments:

ezy.fia said...

nt kawen duk dkat2 jgn jaoh2..
jaoh2 nt rindu kat suami..
hihikk

Nurrul Hazieqah said...

Ehem3... akk bila nak makan nasi minyak nie ?? hehe
Betul2.. setuju.... dah jadi suami mesti nak sentiasa di sisi..