Wednesday, April 17, 2013

Dulu Tak Tahu, Sekarang Tahu..

Assalamualaikum...

bersama entry kedua aku cuti sem ni.. cuti dok rumah pun lambat nak buat entry kedua.. sebab malas.. haish.. dasar..dasar..

okey aku nak cerita pasal main bowling sebelum aku start cuti sem.. cerita dah lama, tapi baru nak cerita.. hehe.. biarlah blog aku.. wah.. kerek tak ayat? haha..ayat je kerek, tapi tuan blognye tak kerek..ngehngeh..


dah lama jugaklah aku tak main bowling..last bila pun aku tak ingat.. ni kitorang budak kelas PR rancang nak main bowling lepas final.. kitorang pi main bowling dekat kompleks sukan dekat nilai.. tak yah nak turun jauh-jauh.. tak sampai setengah jam pun nak ke sini dari kolej aku..

ni kali pertama aku masuk sini, dan tempatnya boleh tahan best.. dari bowling dekat The mines tu..tak menarik langsung..kat sini bayaran pun tak la mahal sangat, seingat aku.. kalau hari biasa rm4.50 satu game, kalau sabtu ahad rm5.00 satu game not bad lakan..maklumlah bawah kerajaan punyakan..


dengan siapa aku pergi? dengan mereka-mereka di atas ini.. budak perempuan tiga orang tu, siapa yang biasa baca blog aku konfem perasan muka-muka dorang, sebab banyak aktiviti kitorang buat bersama..dorang tu roomates aku, sorang budak komunikasi sorang budak penyiaran sama macam aku..

dan jejaka-jejakanya pula, baru kali ni masuk dalam blog aku, dorang budak quran sunnah.. dan kitorang kenal sebab satu kelas untuk subjek public relation.. owh ye, baru kenal untuk satu sem tu pun dalam satu minggu sekali je sama kelas.. tapi kitorang boleh lepak dan gelak-gelak bersama..boleh main bowling sama-sama.. dulunya tak pernah kenal pun antara satu sama lain.. tak perasan pun kewujudan masing-masing, tapi kali ni dah boleh jadi geng lelepak..hebatkan setiap apa yang Allah tentukan..

thanks korang sebab sudi lepak sesama.. gegaduh sesama.. masing-masing dengan peel memasing yang gegila.. lagi-lagi yang baju pepel rambut pacak tu.. hayyo.. loteh melayan sebab otak masuk air terlebih sangat..haha.. pape pun korang semua the best! lepas ni boleh la lepak sama lagi.. 

ni team kitorang hari tu..  game pertama team aku menang, game kedua team lagi satu menang.. so adil lakan.. dua-dua menang..aha..kitorang main dua game je sebab time tu dah petang, ada yang ada hal lepas tu, ada yang dah lapar.. ada yang.. ah memacam la..hehe..

main dengan depa ni.. asik gelak je.. ada je lawak yang dorang buat.. gaya maacam kenal dah bertahun.. thanks for the day beb! 



p/s: kadang2 orang yang kita baru kenal lagi rapat dengan kita dari orang yang dah lama kita kenal.

16 comments:

::FAIZ:: said...

i x reti main bowling

Hana Soffelia said...

Akak tak reti main boling.. hehe

Nyamuk Terbang said...

ala srnk nya main boling

Tengkubutang said...

teman pun reti main bowling.. sapai skrg gelaran RATU LONGKANG.. kua kua kua

Mizz ErMa said...

ha ah..setuju sgt dgn p/s tu..hehe sy lak xpenah sekali pon maen bowling nie..xtau ler nape, takut jatuh kot..boleh mcm tu? hihihi

Nurrul Hazieqah said...

ngindunya nak main bowling.. dahlama tak main... :( mesti seronok main dgn kawan2.. akak skor berapa ? ? :)

ezy.fia said...

kite maen boling masok longkang je byk..
sobsss

cik nana said...

dah lameeee nye tak main bolinggg. dulu main pun baling ke longkang. haha

kathy said...

lama dah x main bowling! 6 ke 7 tahun kut -.-'

Unknown said...

lama x min boling nih

Sarah Mnasir said...

ara xsuka main bowling, asyik masuk longkang je -.-

E'in said...

jom lawan ngan ein... hehe

CintaZulaikha said...

dah berzaman rasa tak main boling....bestnyaaa

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama tak main bowling..

Anonymous said...

best lah bowling..

wahida said...

wah syoknya berjimba ngan kawan2...