Friday, October 21, 2011

Akhirnya..Alhamdulillah

hari nie..pagi-pagi buta selepas solat subuh..aku bersiap untuk ke kolej aku sekali lagi..sebelum ni aku pergi sebab nak hantar borang usrah..tapi kali nie..aku pergi sebab nak ambil offer letter..offer letter untuk aku sambung pengajian aku ke peringkat ijazah..alhamdulillah..syukur sangat..dapat jugak aku ke ijazah..lama aku idamkan benda nie..

time tengok result..alhamdulillah semua pass..walaupun pointer agak menurun..huhuhu..ijazah nie..aku kene buat betul-betul lagi..nak grad cepat..semoga perjalanan aku menuntut ilmu di permudahkan..aminn.......


kos yang aku ambil


aku janji pergi dengan minah nie..tapi die lambat..last-last aku tunggu dekat kolej aje..sebelum ni pon pergi dengan die jugak..sekurang-kurangnya..balik berteman..


pic-pic nie di ambil time nak balik..hati gembira sebab offer letter dah ada kat tangan..nie tengah tunggu kereta prebet..maklum la..tak mampu nak ada kereta sendiri..btw..sangat panas..haha..





p/s: aku tak membebel panjang sebab sangat penat..mata ngantuk..huhuhu

25 comments:

Shahrul Shahwal said...

der pic aku mane ?? asl korg bedua je ?? touching la cmni ..

mr.syazwan said...

mmg sesuai la jd masscom

haha

gud luck ye

=_=

budak penjara said...

nk pointer tinggi..kena kuat study k

Umie Nadhirah said...

congrat wehhh ^__^ tumpang gembira ohsemm.

YattAkasah said...

Shahrul Shahwal>>

alaa...tak snap pic ngn ko ritu..cmne nk ade..

~izan~ said...

tahniah dik,semoga kejayaan itu milik kamu...

Dkna Abza said...

good luck dear...study elok2 yea :)

vendoline said...

tgah2 hari amik pic...kan tak pasal2 berpanas

Fadzli Amir said...

Salam kenal....tahniah...!!!!

hyz said...

tahniah... gigih amek pic tgh2 panas.... haha

Anonymous said...

congrats result lulus. blajo rajin rajin ye.drade dgn cemerlang

YattAkasah said...

SYUHADA >>

mekaseh2..hehehe

YattAkasah said...

mr.syazwan>>

sesuai eh?? hehehe...ok thanks...:)

YattAkasah said...

budak penjara>>

baiklah..!

YattAkasah said...

Umie Artoqiemie>>

mekaseh...:)

YattAkasah said...

~izan~ >>

mekaseh kak..insyaAllah

YattAkasah said...

Adylia Qarissa>>

alrite sis..

YattAkasah said...

Edy Fee>>

model bese le..haha

YattAkasah said...

Fadzli Amir>>

thanks...

YattAkasah said...

hyz>>

thanks..memg gigih..haha

YattAkasah said...

Hanie_Dew>>

alrite..mekaseh..

Jue said...

Bljr elok2 nanti. Pluang bkn slalu dtg =)

Abu Bagi said...

semoga dipermudahkan.. good luck then..:D

Adah dimie. said...

tahniah sis , good luck ! :)

hazanis said...

tahniah awak.....semoga maju jaya...=___=v