Friday, April 15, 2011

sangat hepy dan sangat kenyang.

hari khamis hari tu..member kelas aku ajak keluar makan..
memang aku tak tolak la..mula-mula dia ajak pergi MCD..
tapi last-last kawan aku sorang ni kata makan KFC lagi kenyang..
so pergi la KFC, kesian dengan die yang tengah kelaparan..
lagi pon aku memang tengah kempunan KFC..stuju jela..
kitorang pergi empat orang, hanif, adib, k huda dan aku..
time ni kitorang tunggu kelas bi..
tapi miss takde..ape lagi berjalan la..haha


ni pon bernasib baik dia sudi bawak kitorang keluar..thanks hanif..
dah habis makan-makan, die bawak kitorang pusing-pusing..
haha..dah macam lama tak berjalan jew..BTW..sangat-sangat hepy..
asyik tergelak-gelak jew.. ada je benda yang kitorang sembangkan..
seronok main pusing-pusing, baru perasan dah pukul 1.30..
kelam kabut di buatnye..sebab ada kelas pukul 2..kitorang memang gile..
pastu pergi kelas pon hanif offer pergi dengan dia..balik pon sama..
terbaik la..memang tak tolak la..dan petang lepas habis kelas..
dia ajak keluar makan petang pulak..haha..makan aje..


petang kitorang lepak kedai makan Midi..
boleh tahan masakannye..dah la banyak..perghh! penuh perut aku..
kekenyangan gile-gile punye..aku tempah kuew tiaw kungfu..
dan di sebabkan macam-macam aku makan siang tu..
malam aku tak boleh tidur..perut tak sedap..huhu..
aku sapu minyak kapak sikit dan aku muntah baru aku boleh tidur..+_+
aduh, perut aku memang sensitif macam tuannya..haha..
tak boleh makan yang bukan-bukan sangat..
tapi kalalu ikot selera semua aku nak telan..
haha..melampau..


p/s: seronok sangat-sangat..hari2 macam ni syok gak..wee.

3 comments:

Anonymous said...

wah welcome hehe malunye...

YattAkasah said...

jngn nk malu sngt lakan.:)

mr.syazwan said...

asyik2 mkn luar je ni


bila nak masak sendiri ni nak gak rasa masakan anak dara ni

hahahaha

=_=