Friday, December 31, 2010

Tahun Baru 2011


sungguh tak sangka, masa berlalu begitu pantas, dah nak masuk tahun 2011 dah..tinggal berapa jam lagi nak tahun baru ni, aku sambut dekat kolej jela..sebab isnin minggu depan aku dah nak final babe! cuak ni..hoho..yang paling penting umur aku dah 20..alamak terasa tua la pulak..hahaha..bila dah terasa tua ni, banyak yang aku perlu wat, macam2 bermain di kepala otak aku ni, harap semua tercapai la (tak termasuk nak kawen ye) lambat lagi nak pikir, sekarang yang perlu aku buat, kene tambah ilmu di dada ni banyak2..untuk masa depan aku yang gemilang..hehehe..so korang, apa azam baru korang untuk tahun 2011 ni??? nak la tahu jugakkan..okeylah, bersempena tahun baru yang bakal menjelma berapa jam lagi ni, aku nak wish to all selamat tahun baru, semoga tahun baru 2011 ni menjadi tahun yang lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya, somaga azam baru korang kali ni tercapai, dan dapat menjadi insan yang cemerlang gemilang dan terbilang..ewah..

p/s: harap awak berjaya....=)

4 comments:

Unknown said...

salam 2011!! smoga baik2 blaka.haha

YattAkasah said...

insyaAllah..itu yang diharapkan..

Anonymous said...

Selamat tahun baru 2011...
semoga tahun nie lebih baik dari tahun lepas...amin
thanks follow my blogs (^^,)

YattAkasah said...

adamXis>> amin....u ar welcome...