Saturday, December 4, 2010

Sweet Blogger Award

Akhirnya, dapat gak aku update blog tok award ni..terima kasih banyak2 kat myra coz bagi award ni..hehehe..suka sangat2..sebab aku rasa minggu time aku dapat award ni aku terasa sentiasa shomell, haha perasan pulak..wee~

1) Apa pendapat anda tentang blog dari mata hati?

-ala..xbole nak bagi pendapat sebab aku tak kenal pon pemilik blog ni..huhu..

2)Tunjukkan gambar desktop anda (sila print screen)
aku suka sangat gambar ni...

3)Snap gambar anda sekarang, dalam apa jua keadaan
ahaa..shomell x? mata sembab..choii!

4) Adakah anda pernah kehilangan barang yang disayangi? apakah ia?

-mesti la pernah, tapi xingat la ape..macam banyak yang hilang ni..hoho ='(

5) Three words to describe si dia (if you have one)

-no answer for this question.......

6) Three words to describe you

-Peramah
-Gile
-Tinggi

7) Anda selalu masak? kali terakhir bila?

-Tak pun, duduk kolej aku masak nasi jew, lauk beli..ahaa

8) Tag 5 blogger yang shomell + sweet

- Ain

p/s: tetibe aku rasa lelaki menulis kidal nampak shomell..haha

1 comment:

nurfadilahmohamadmukhtar said...

nurul , akak kat kampung . line macam haram nak upload pic kemain payah . so, akak simpan dulu award ni ye . bila akak ada di tempat yang line ok . akak redem taw. anyway . thanks taw. =)