Tuesday, November 2, 2010

malas

adeh sejak dua menjak ni..aku malas nak uptade blog..tak tau la mne datangnye pnyakit yang satu ni..penyakit yang smua orang tak suka..tapi memg sentiasa ada an..haha..maybe takde bende aku nak share ot..lagi pon skarang aku sebok ngan kelas n assingment yg xnak stop2 hadir dalam hidup aku..hahaha..macam ape lak an..tapi pape pon hidup ak at IPT ni..sangat la best..smue sangat okey..kawan2, lecture, makan..eh perlu k makan tu tersenarai..wajib la..haha..mkan tuk hidup, bukan hidup tok makan keh..aku ingatkan at sini bole la nak diet2 skit..haha..xbole kot..mesti nak makan punye la..rase xlengkap hidup..hahaha..ngarut..tapi satu jela pr0blem aku..rumh agak jauh..payah skit la an..kalau balek mesti malam sampai rumah..adeh letih ot..tapi xpe..bile lagi nak rase camni..pasni..xde da nak naik2 ktm ni..kan2..so nikmati hidup sebagai student ok..xbole nak mrungut..xbaek..mnuntut ilmu tukan jihad..besar pahle..=))

1 comment:

Ain Shdn said...

jum ti.. join contets aku.. http://fairyofmycontest.blogspot.com/